Clape de pian

Mi-as asterne o parte din suflet pe clape de pian, m-as contopi cu muzica lui, m-as ascunde in adancurile simfoniei, m-as imbraca in ganduri si m-as dezbraca de zborurile frante, mi-as scutura aripile de tristete si vise neimplinite, as zbura in timp imbratisand curcubeul din dulci melancolii, as picta parfumuri din amintiri, as opri clepsidra timpului si as inflori in roua diminetii, m-as aduna din valurile albe si negre si m-as cuminti la sfarsitul zilei...
Ludmila Bulgari

Wednesday 23 August 2017

De ce m-ai lăsat să plec?




Se schimbă două anotimpuri
Şi tot mai trist în jur se face,
Păşind uşor printre gânduri -
Amintirile nu mă lasă în pace.
 ..............................
Parfum de migdale în palmă,
Îmi pictează tăceri însetate;
Vântul mă-mbracă în toamnă,
Mă cheamă apusul departe…

Era o zi oarecare, mai ţii minte?
Cum îmi furai priviri pe ascuns,
Striveam pe pat vise-n cuvinte…
Şi-un ultim sărut, fără răspuns.

În ochii mei de valuri sparte,
Alunecau prin vene cuminţi,
Pulsau în umbre îngheţate -
Buzele tale... atât de fierbinţi …

Ştiam ca e sfârşit, şi tu ştiai!
Priveam în gol, pe pieptul tău,
Ochii-n tăcere îmi sărutai…
Golu-mi se părea tot mai greu!

Ţi-am spus că-i timpul să plec!
Secunde ardeau în inima mea;
Mi-ai spus un “bine” trist şi sec,
Timpul în glezne mai tare ardea!

Tu m-ai lăsat să plec, ţii minte?
Am strâns doruri uitate de vreme!
Am ars în mine clipe netrăite!
Am împletit din ele – poeme!
 ..............................
Se schimbă două anotimpuri,
Cu paşi desculţi, fără cuvinte:
Amintiri împrăştiate de vânturi!
De ce m-ai lăsat să plec, iubite?

Bulgari Ludmila/ August 2017

No comments:

Post a Comment