Clape de pian

Mi-as asterne o parte din suflet pe clape de pian, m-as contopi cu muzica lui, m-as ascunde in adancurile simfoniei, m-as imbraca in ganduri si m-as dezbraca de zborurile frante, mi-as scutura aripile de tristete si vise neimplinite, as zbura in timp imbratisand curcubeul din dulci melancolii, as picta parfumuri din amintiri, as opri clepsidra timpului si as inflori in roua diminetii, m-as aduna din valurile albe si negre si m-as cuminti la sfarsitul zilei...
Ludmila Bulgari

Wednesday 16 August 2017

Dorul- un tren flămând



Şi iarăși e sfârșit de vară…
Iar dorul meu, rămas în gară:
C-un vuiet surd, aproape mut -
Doinește-un gând, demult pierdut.

Pierd zeci de trenuri înspre seară,
Un univers cu chip de ceară…
Tot trec vagoane, rând pe rând,
Gonind tăcerile din gând…

Privirea mi se pierde printre șine,
Mă scutură de orice amintire…
Mi-a frig adânc, în ceas târziu:
Absent mi-e sufletul…pustiu.

Mi-e dorul la sfârșit de vară:
Un tren flămând sosit în gară,
Un vechi peron, în pragul serii,
Ars de amurg ...pradă tăcerii.

Ludmila Bulgari/ August 2017

No comments:

Post a Comment