Clape de pian

Mi-as asterne o parte din suflet pe clape de pian, m-as contopi cu muzica lui, m-as ascunde in adancurile simfoniei, m-as imbraca in ganduri si m-as dezbraca de zborurile frante, mi-as scutura aripile de tristete si vise neimplinite, as zbura in timp imbratisand curcubeul din dulci melancolii, as picta parfumuri din amintiri, as opri clepsidra timpului si as inflori in roua diminetii, m-as aduna din valurile albe si negre si m-as cuminti la sfarsitul zilei...
Ludmila Bulgari

Sunday 24 September 2017

Dor ruginit de toamnă



Îmi cade dorul pe frunze zgribulite,
Îmi cerne privirea pe cărări ruginite…
Se pierde, în fosnet de ploi, înspre seară,
Mă lasă pustie… în aceeaşi gară…

Se-nghesuie în vene, în a vântului bătaie!
Ca un vechi pian, tot plângând în ploaie!
Cu note trist-zdrobite, de marele iubiri… 
Lăsând în urmă zdrenţe, frig şi amintiri.

Te caută-n zadar, sub cerul plin de apă;
Arzând de neputinţă pe fiecare clapă!
Se ascunde-n mine, jalnic, plin de teamă!
În acelaşi sânge, ruginit de toamnă.

Bulgari Ludmila/ September 2017

No comments:

Post a Comment