Clape de pian

Mi-as asterne o parte din suflet pe clape de pian, m-as contopi cu muzica lui, m-as ascunde in adancurile simfoniei, m-as imbraca in ganduri si m-as dezbraca de zborurile frante, mi-as scutura aripile de tristete si vise neimplinite, as zbura in timp imbratisand curcubeul din dulci melancolii, as picta parfumuri din amintiri, as opri clepsidra timpului si as inflori in roua diminetii, m-as aduna din valurile albe si negre si m-as cuminti la sfarsitul zilei...
Ludmila Bulgari

Saturday 19 August 2017

Cine sunt eu?



Culeg zâmbete-n alb sculptate,
În clar de lună uşor colorate…
Cand vântul pe buze, cuminte,
Îmi tot adie viaţa…fără cuvinte!

Ochii mei certaţi de soare,
Tresar ca scânteia-n mişcare…
Când vise mii, ard în amurg,
Iar doruri vii -  în râuri curg!

Când gândurile cad nescrise;
Arse-n apus, de ploaie stinse…
Mersul vieţii schimbând mereu!
Atunci mă întreb: Cine sunt eu?

O carte? O filă? Doar o copertă?
O umbră în oglinda inertă?
Un strop de ecou în vibrare?
Poate parfum de note muzicale?

Pot fi vulcan pictat în valuri,
O piesă jucată pe maluri…
Un zbor de gânduri fără rost!?
Dar nu regret nimic din ce a fost!

Ludmila Bulgari/ August 2017

No comments:

Post a Comment