Clape de pian

Mi-as asterne o parte din suflet pe clape de pian, m-as contopi cu muzica lui, m-as ascunde in adancurile simfoniei, m-as imbraca in ganduri si m-as dezbraca de zborurile frante, mi-as scutura aripile de tristete si vise neimplinite, as zbura in timp imbratisand curcubeul din dulci melancolii, as picta parfumuri din amintiri, as opri clepsidra timpului si as inflori in roua diminetii, m-as aduna din valurile albe si negre si m-as cuminti la sfarsitul zilei...
Ludmila Bulgari

Wednesday 12 July 2017

Dor de valuri




Pe vârf de buze simt răcoarea mării!
Şi-n braţe mă strânge dorul de valuri:
Să fiu uitată, de timp, la mijlocul verii!
Departe de lume, departe de maluri…

Pictez cu aroma umbre-n amurg,
Priviri absente creionez în cerneală;
Când valuri sărate în mare se scurg!
Cu gânduri nescrise, pe plaja goală…

Aleargă timpul... pe deasupra mării,
Pe valuri înspumate, fără cuvinte!
Cu roșu mă arde la sfârșitul serii!
Şi doru-mi topește nisipul fierbinte…

Ludmila Bulgari

No comments:

Post a Comment