Clape de pian

Mi-as asterne o parte din suflet pe clape de pian, m-as contopi cu muzica lui, m-as ascunde in adancurile simfoniei, m-as imbraca in ganduri si m-as dezbraca de zborurile frante, mi-as scutura aripile de tristete si vise neimplinite, as zbura in timp imbratisand curcubeul din dulci melancolii, as picta parfumuri din amintiri, as opri clepsidra timpului si as inflori in roua diminetii, m-as aduna din valurile albe si negre si m-as cuminti la sfarsitul zilei...
Ludmila Bulgari

Sunday 21 August 2016

Rasarit fara apus



Ti-am scris atatea poezii: de dor si de iubire,
Dar prea putine clipe-am petrecut alaturea de tine;
Atatea vise si sperante, atatia ani s-au spulberat!
In viata ta atat de multe...far’de mine s-au intamplat.

Te-am pierdut in ceata vremii, clipe alinand,
Rascolind pustiul mare, tot scriind si asteptand;
Cand glasul dorului din mine in gol se arunca,
Indurerat de-atatea vise – cuvintele imi ingheta.

Dar prea usor si resemnata ti-a cazut privirea,
In tacere mi-ai lasat – numai amintirea;
Ai ramas un vis in noapte, un rasarit fara apus!
Caci dorul meu nemarginit la tine n-a ajuns.

Atatea randuri ratacite au ramas nescrise,
Noptile de vara – au ramas doar vise;
Doruri dulci, neobosite, ineacate-n amintiri -
Au fost clipe fericite! Te-am iubit! As vrea sa stii.



No comments:

Post a Comment