Clape de pian

Mi-as asterne o parte din suflet pe clape de pian, m-as contopi cu muzica lui, m-as ascunde in adancurile simfoniei, m-as imbraca in ganduri si m-as dezbraca de zborurile frante, mi-as scutura aripile de tristete si vise neimplinite, as zbura in timp imbratisand curcubeul din dulci melancolii, as picta parfumuri din amintiri, as opri clepsidra timpului si as inflori in roua diminetii, m-as aduna din valurile albe si negre si m-as cuminti la sfarsitul zilei...
Ludmila Bulgari

Wednesday 12 August 2015

Sufletul meu







Sufletul meu era- candva-
O mica gradina de flori;
Lumina si apa cerea,
Iubire cersea uneori.

Ca vantul in noapte-adia
Amintiri create in doi;
Ma legana si-mi canta
Viata in mii de culori.

Ca ploaia ma racorea,
Dansa in păr alteori;
Ma dezbraca, ma imbraca
In acorduri de viori.

Ca ceru-nstelat mirosea
A dragoste si a fiori;
Domol inspre mine păşea,
Ca un postas cu scrisori.

Spectacol sub luna era,
Zbura frenetic spre nori;
In fata toamnei striga
Ca-n lume suntem trecatori!

Acum e barca de hartie
Cu miros de vechi alteori;
Sufletul nu-mi apartine,
Si-a luat zborul in zori!

S-a ratacit sufletu-n mine,
Culege-amintiri uneori;
Dar nu ma gaseste acasa
Nici macar de sarbatori!

Acum nu mai este lumina
Si nici gradina cu flori;
M-a lasat singura-n bezna
Fara iubire, fara fiori.

A lasat in mine tristetea
Straina ca un strigoi;
Ce fac fara suflet acuma
Cum sa-l intorc inapoi?



 

No comments:

Post a Comment