Clape de pian

Mi-as asterne o parte din suflet pe clape de pian, m-as contopi cu muzica lui, m-as ascunde in adancurile simfoniei, m-as imbraca in ganduri si m-as dezbraca de zborurile frante, mi-as scutura aripile de tristete si vise neimplinite, as zbura in timp imbratisand curcubeul din dulci melancolii, as picta parfumuri din amintiri, as opri clepsidra timpului si as inflori in roua diminetii, m-as aduna din valurile albe si negre si m-as cuminti la sfarsitul zilei...
Ludmila Bulgari

Monday 17 August 2015

Pictură de iubire





Ce trist mi-e fără tine şi nopţile sunt reci
Şi sufletul mi-e vested, întunecat pe veci;
Visez sa fii alături, nu doar în amintire,
Ce te- aş păstra, iubito-n pictură de iubire!

Pînza albă de in, întinsă pe rama de lemn
Pensule şi-uleiuri, paleta-mi face semn;
Fără nici-o schiţă şi cu salbatic dor:
În umbră şi lumină, devin un creator!

Îţi pictez chipul într-un strat subţire,
Cu praf de stea- albastrul din privire;
Nuanţe de roşu pentru buzele coapte,
Dorinţe servite în focul de noapte!

Te-mbrac c-o picătură din dragostea mea,
Stropi de parfum îti catifelează pielea;
În amurgul părului vântul îţi strecor,
În strălucirea nopţii - intri în decor!

Prin amestec de culori, cu o tentă aurie
Cade pensula pe umeri, blânde raze te mângaie;
Cu vise- adânci de împlinire, camera e alta,
Adoarme şi gândul în mine- portretul e gata!

În  pictura de iubire suavă perlă a înflorit:
Ca o lună vie, ca un înger rătăcit;
Oricând în toiul nopţii şi în singurătate
Alături îmi vei fi, când sufletu-mi va arde!

Zilele-au trecut, uleiul s-a uscat
Sus pe perete- stă chipul tău pictat;
Ce frumoasă eşti pe-această pânză,
Dar azi te voi picta şi pe o frunză!
                                                (2015)
 

No comments:

Post a Comment