Clape de pian

Mi-as asterne o parte din suflet pe clape de pian, m-as contopi cu muzica lui, m-as ascunde in adancurile simfoniei, m-as imbraca in ganduri si m-as dezbraca de zborurile frante, mi-as scutura aripile de tristete si vise neimplinite, as zbura in timp imbratisand curcubeul din dulci melancolii, as picta parfumuri din amintiri, as opri clepsidra timpului si as inflori in roua diminetii, m-as aduna din valurile albe si negre si m-as cuminti la sfarsitul zilei...
Ludmila Bulgari

Thursday 6 August 2015

NOAPTEA DE UNA SINGURA



NOAPTEA DE UNA SINGURA
 
Aud o nocturna, un concert, o sonata...
Cald si placut, ca si prima data,
In noapte ascult un vals oarecare,
Iar ochii umeziti mi se-nchid in uitare.

Ma plimb singuratica in noaptea tarzie, 
Stele aprinse si-o vale pustie,
Iar strazile triste, iubiri infernale
Si interzise fantezii muzicale...

Sunetul pianului inima-mi atinge
Si-n amintiri ce dor iarasi se stinge.
Aproape-as vrea sa fii acum,
Sa regasesc placerea pierduta in fum.

Ma ratacesc din nou in amintiri:
Au fost doar clipe, doar sclipiri
Stergeai tristetea din privire
Pierduta-n timp si-n amintire.

Ating o soapta agatata-n vant, 
O frica ma apasa, singura sant;
Perechi indragostite pe stada trec,
Iar eu te astept, te mai astept.

Usor pamantul se apropie de mine
Si-aud un concert trimis de tine.
Incerc adierea rasuflarii sa-ti ating,
Si strig, si strig, si nu mai simt.

Ma plimb singuratica in voia mortii,
O teama m-a patruns: e vina sortii;
As vrea sa te vad macar inca o data
Daca-n imima ta n-am fost uitata?!

Te mai astept in paduratica casa
O noua scanteie, tristetea ma lasa...
As vrea sa te simt pentru ultima oara,
Iubiri intre noi:durere mortala.

Asa cum acum cand eu sunt departe
Uitata de timp pe strazile moarte,
Te chem la un vals de amor,de placere
Te cer inapoi,inapoi te-as cere!?
Si-aceeasi tristete, tristete pustie,
Si-aceeasi casuta si noapte tarzie,
Pierduta in timp te cer inapoi
Doar tu si eu, doar noi doi!

(2004)

No comments:

Post a Comment