Clape de pian

Mi-as asterne o parte din suflet pe clape de pian, m-as contopi cu muzica lui, m-as ascunde in adancurile simfoniei, m-as imbraca in ganduri si m-as dezbraca de zborurile frante, mi-as scutura aripile de tristete si vise neimplinite, as zbura in timp imbratisand curcubeul din dulci melancolii, as picta parfumuri din amintiri, as opri clepsidra timpului si as inflori in roua diminetii, m-as aduna din valurile albe si negre si m-as cuminti la sfarsitul zilei...
Ludmila Bulgari

Sunday 31 July 2016

Nu simt caldura-n ochii tai



Nu simt caldura-n ochii tai,
Cand dimineata-mi bate pe pleoape;
Soptindu-mi in tacere dorul ei,
Dupa o noapte, fara de pacate.

Cand dorul neclintit de vant,
Amurge in tacere absoluta;
In inima patrunde-un ultim gand:
Sa te privesc- din umbre nevazuta.

Cand cerul se desparte-n doua,
Iar ploaia cade in cascade;
Si-n stropi nebuni talpile imi ploua,
Si dorul, ce cumplit ma arde.

Cand ziua rataceste-n ceata,
Iar negura intepeneste pe alei;
De dor dorintele-mi ingheata!
Nu simt caldura-n ochii tai.

No comments:

Post a Comment