Clape de pian

Mi-as asterne o parte din suflet pe clape de pian, m-as contopi cu muzica lui, m-as ascunde in adancurile simfoniei, m-as imbraca in ganduri si m-as dezbraca de zborurile frante, mi-as scutura aripile de tristete si vise neimplinite, as zbura in timp imbratisand curcubeul din dulci melancolii, as picta parfumuri din amintiri, as opri clepsidra timpului si as inflori in roua diminetii, m-as aduna din valurile albe si negre si m-as cuminti la sfarsitul zilei...
Ludmila Bulgari

Friday 14 October 2016

Dor de casă



Mi-e dorul arzător de casă,
De satu-n care am crescut,
De fântâna de la poartă,
De tot ce a ramas și s-a trecut.

Mi-e dor de flori în primăvară,
De mărțișorul legendar;
Mi-e dor de banca de la școală,
De primul meu abecedar.

Mi-e dor de serile de vară,
Cand noapte-afară ne prindea;
Iar joaca se sfârșea, căci mama,
La plăcinte calde ne chema.

Mi-e dor de toamnele bogate,
De hramuri și de sărbători;
De “băsmăluțele’ dansate,
Pe la nunți, de-atatea ori.

Mi-e dor de iernile geroase,
De drumuri-ntroienite și ghețus;
Cand sobe calde așteptau în case,
Dar noi ne întreceam la săniuș.

Mi-e dor de surioara mea,
De casă, de mamă, de tată!
Si inima de dor mi-e plină:
Sa mai fiu copil încă o dată.

No comments:

Post a Comment